3 czerwca 2014

rodzina kamyków

Kolejna inspiracja z kamieniami i może nieco książką "Kamyki Astona":) Na razie powstała rodzina kamyczków, Basia oczekuje na kołderki, które zażyczyła sobie dla każdego członka rodziny kamyków:)
Kamienie są świetnym materiałem do malowania, ja zastosowałam podkład i po prostu farby do drewna ale świetnie sprawdzają się też akryle, konieczne jest wylakierowanie wymalowanej powierzchni.
Przedstawiam więc Rodzinę Państwa Kamyków:) i zachęcam do tworzenia własnych malowanych kamieni:)




5 komentarzy:

  1. Świetne są! Coś czuję, że chłopakom bardzo się spodoba ten pomysł. Musimy tylko poszukać jakieś ładne,gładkie kamienie :) Czym polakierować po pomalowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak koniecznie polakieruj, ja też położyłam podkład pod farbę ale to akurat nie było konieczne. Zależy od koloru kamieni. Ale lakier koniecznie podobno można do paznokci ale ja mam taki podobno bezpieczny dla dzieci więc użyłam właśnie tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku cudne są! Sama bym się nimi bawiła:) Pewnie Basia ze Stasiem zachwyceni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne, będę mogła stworzyć całą rodzinkę, musze poszukac kamyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto stworzyć własne, możecie potem pokazać efekty:) kamienie najlepsze do tego celu to otoczaki, my zebraliśmy nad morzem ale nad rzeką na pewno będą jeszcze lepsze:)

    OdpowiedzUsuń