23 stycznia 2014

podpatrzone inspiracje na trudny dzień...

Gdy masz dzieci dobrze wiesz, że zdarzają się w ich życiu sytuacje ekstremalne i trudne. Ponieważ przeprowadzka do nowego kraju i bariera językowa, która ciągle istnieje u dzieciaków, wywołuje różne skrajnie trudne dni i emocje, dzisiaj postanowiłam rozładować napięcie. Po targaniu gazet i tworzeniu kuli złości przyszedł czas na wyciszenie i relaks. 
Pomysł podpatrzyłam na znakomitym blogu www.mamablizniacza.blogspot.com, chyba z wszystkich które widziałam ten przemawia do mnie najbardziej. Kobieta z niesamowitymi pomysłami, pięknie o tym mówi i pięknie to pokazuje. Jeszcze się nie znamy ale kto wie:) 

Pierwszy pomysł: 

TĘCZA 
 
Potrzebujecie jedynie kilka kawałków filcu w kolorach tęczy, które przycinacie w formie półkoli. Fantastyczna zabawa do układania dla maluchów. 



ŚWIECĄCE  PUDEŁKA

Naprawdę znakomity pomysł na zajęcie maluchów. Wystarczy pudełko "ikeowe", lampki świąteczne, które wkładamy do środka i wszelkie kolorowe przezroczyste, przepuszczające światło przedmioty, chociaż my zastosowaliśmy pełną dowolność w tym temacie. Prócz kubków i misek mieliśmy kulki szklane, zakrętki, makaron gwiazdy i księżyce, do układania przedmiotów dzieci używały także pęsetki. Ich inwencja po prostu mnie cieszy i na pewno będziemy powtarzać zabawę z różnymi przedmiotami, może z użyciem także lusterek. Powstało dużo ładnych  tworów, a i relaks przed snem udał się znakomicie. 








Mało wysiłku a świetnie spędzone popołudnie. Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Ale super pomysły :) z lampkami będę musiała zrobić bo Szymek się pewnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa ale Wam super wyszło! strasznie się cieszę, że podoba się Wam nasz blog. Wasz blog też super. Zostaję i będę śledzić. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja chylę czoła, bo to świecące pudełko stanie się chyba moim hitem:) naprawdę gratuluje pomysłu!!!

      Usuń